
Consort Class
Välkommen till Consort Class! Nedan kan du läsa mer om innehållet, och här kan du köpa kursen direkt. Vill du prata med oss innan du börjar med Consort Class? Fyll i formuläret längst ned, så hör du från oss!
Bra upplevelser skapar de bästa kunderna
Vi vet att kommunikation är försäljning – oavsett om du arbetar som bankrådgivare, försäkringsspecialist eller kundtjänstmedarbetare. Genom forskning och erfarenhet har vi destillerat detta till en grundläggande princip: Det handlar om att bli omtyckt. Och det finns metoder för att uppnå detta – varje gång.
Vill du ge dina anställda möjligheten att bemästra detta? Anmäl dig till Consort Class och lär dig hur man skapar kundupplevelser som blir ihågkomna och som ger resultat.
Du kan få tillgång direkt genom att klicka på knappen nedan, eller kontakta oss via formuläret längst ned på sidan om du önskar Consort Class för flera användare, eller vill att vi kontaktar dig angående andra frågor.
Consort Class är uppdelad i tre moduler:
Del 1 av vår försäljningskurs.
Hur skapar man ett gott första intryck och bygger förtroende? Vad är en bra fråga? Hur anpassar man ett budskap till olika personer? Varför är det viktigt att vara medveten om vilka ord man väljer? Hur styr man ett samtal, hanterar invändningar och stänger en affär?
Samtalsteknik
Del 2 av vår försäljningskurs.
Vad är det som gör en kund nöjd, och hur kan vi mer effektivt förmedla ett budskap? Vad är det som styr människors beslut? Hur identifierar man olika personlighetstyper och anpassar sig därefter? Vad är det som påverkar ett beslut?
Påverkan och psykologi
Säkra fler och bättre kunder.
Vad är viktigt att tänka på innan du börjar med mötesbokning? Vilken metod använder du? Hur säkerställer du att dina möten blir så bra som möjligt? Vad är en bra säljpresentation? Hur landar du bra avtal – och hur behåller du dem?